Page 7 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 61 to 70 of 78

Thread: Silver Age comics

Inactive Member Blade116's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Heb je misschien ook een mailadres van Marc Mokken. Misschien kan ik hem dan mailen voor wat comics. In Rijswijk zag ik hem ook staan maar toen ben ik dat vergeten te vragen. Zijn prijzen zijn inderdaad hoog maar correct. Het leuke aan comics verzamelen voor mij is juist om overal op zoek te gaan naar leuke koopjes. Iedereen kan namelijk met een bak geld een hele serie opkopen. Maar met goed zoeken, heel veel mailen en een flinke portie geluk kun je ze soms toch goedkoop op de kop tikken. Vorige week: amazing spiderman 4,29tm45 voor o,75 eurocent per stuk [img]smile.gif[/img] . Maar ik ben bang dat ik voor deel 1 een stuk meer kwijt ben. In ieder geval bedankt voor de adressen. Ik zal eens gaan kijken. Is het trouwens duur om vanuit Amerika boekjes over te laten komen? Want op Ebay zijn ze inderdaad een stuk goedkoper maar de verzendkosten lijken me hoog en de afwikkelingskosten van de bank zijn meestal ook nog redelijk veel. Of valt dat mee?

Mzzl,

HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Blade116:
    Vorige week: amazing spiderman 4,29tm45 voor o,75 eurocent per stuk [img]smile.gif[/img] . Maar ik ben bang dat ik voor deel 1 een stuk meer kwijt ben.
    Mzzl,
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat is niet een beetje geluk... dammm ... ik ben jaloers. Dat is voor niets...

E-mail Marc Mokken... Dit is de laatste die ik had. Zou nog goed moeten wezen... [email protected] Je mag mijn naam noemen... Erik Elzenaar. Hij kent me goed. Bij hem komen mijn Amazing Spider-Man 1 en 2 vandaan en mijn Avengers 1.

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Ja, daar heb ik ook flink geluk gehad.
    Ik heb nu zo'n 750 silver age comics in mijn verzameling. En ik heb ze allemaal voor een zeer schappelijke prijs kunnen kopen. Ik ben pas bezig met Silver Age maar het is (in Nederland)
    volgens mij een hele kunst om ze goedkoop te kopen. Ik kan je wel een lijstje sturen wat ik precies heb.

In ieder geval bedankt voor het adres.
    Ga ik zeker gebruiken. O ja, Avengers 5tm7, X men 9tm 19 heb ik ook kunnen kopen voor een paar euro per stuk. Maar ik heb weer geen Avengers 1 en Spiderman 1,2. Die zou ik nou weer heel graag hebben. Maar dat komt wel ooit hoop ik.

Wederom bedankt voor de info.

Willem

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ontdekte laatst dat ik precies ??n comic heb die in de buurt komt van de Silver Age. Het is een oude DC comic die ik ooit een keer van iemand uit Amerika heb gekregen... en die al bijna van ellende uit elkaar valt.

Comics werden begin jaren zeventig toch wel h??l anders geschreven dan nu. Ik sta verbaasd van de hoeveelheid informatie die daar in ??n pagina wordt gestopt. Tegenwoordig hebben we daar twee nummers voor nodig.

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ja, ik heb gisteren wat Captain Amerika nummers
    gelezen. Nummer 100 tm 105. En dan merk je echt heel goed het verschil of een comic uit 1968 komt of uit 2004. Spiderman 99 is inderdaad dan heel anders opgebouwd. Ik vond Ramos trouwens erg goed in 99. Toen hij de Green Goblin tekende was ik er niet echt fan van maar nu ziet het er heel gladjes uit.

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Had het er gisteren in de stripwinkel nog over. Iemand als Stan Lee kon in ??n plaatje net zo veel informatie kwijt als Brian Michael Bendis in zestien pagina's.

Neem Bendis' Secret War #1: daarin gebeurt feitelijk heel weinig. Veel gewauwel dat eigenlijk niet zo relevant is. Het enige doel: sfeer opbouwen. Lee had daar lak aan. Gewoon alles dichtgooien met tekstkaders en expositie in de dialogen.

Beide stijlen zijn vrij extreem. Geef mij maar een schrijfstijl die daar tussenin zit. Liefst zo min mogelijk expositie, maar af en toe moet ook economisch verteld worden!

Inactive Member gbouman's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Oh!:
    Had het er gisteren in de stripwinkel nog over. Iemand als Stan Lee kon in ??n plaatje net zo veel informatie kwijt als Brian Michael Bendis in zestien pagina's.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Zie de topic: Krijgen we genoeg verhaal voor ons geld?

Al eens gedacht om Marvel Masterworks delen aan te schaffen?
    dan krijg je de onbetaalbare eerste delen van diverse helden keurig netjes in een HC of TPB.
    Heb net zelf Silver Surfer (no.15) en Captain America (no.14) in de verkoop.

KlaasVaak

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by klaasvaak:
    Zie de topic: Krijgen we genoeg verhaal voor ons geld?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Okay, I guess I deserved that remark.

Al eens gedacht om Marvel Masterworks delen aan te schaffen?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nee, die oude manier van schrijven trekt me totaal niet. Dat is ook de reden dat ik eigenlijk zelden back-issues koop.

Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Posted by Blade116
    Of zoekt men nog nummers van Silver Age series?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Niet echt zoeken maar ik heb weleens overwogen om de eerste Essential X-men paperback te nemen waarin de allereerste nummers uit de jaren zestig staan.

Lijkt me op een bepaalde manier wel erg boeiend om eens te kijken hoe bepaalde figuren zich ontwikkeld hebben. Ik heb wel een nummer uit die periode waarin ze het opnemen tegen een Tyrannus achtig figuur genaamd Lucifer.

Niet eens een slecht verhaal.

Inactive Member Xanta Claws's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by DennisX:
    Niet echt zoeken maar ik heb weleens overwogen om de eerste Essential X-men paperback te nemen waarin de allereerste nummers uit de jaren zestig staan.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kijk wel uit dat je zelf niet vergist, want er is al een Essential X-men TPB 1, maar daarin beginnen de verhalen met Giant Size X-men #1 en jij moet die andere hebben, waarvan de naam lichtelijk anders is (kan er zo vlug niet op komen).

Lijkt me op een bepaalde manier wel erg boeiend om eens te kijken hoe bepaalde figuren zich ontwikkeld hebben. Ik heb wel een nummer uit die periode waarin ze het opnemen tegen een Tyrannus achtig figuur genaamd Lucifer.

Niet eens een slecht verhaal.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Lucifer? Ik gebruik liever een aansteker! [img]smile.gif[/img]
    Maar volgens de oude verhalen is dat de creep, waardoor Prof X het gebruik van zijn benen verloor, toen er een stuk metaal boven op hem viel.

<font color="#cc6600" size="1">[ March 13, 2004 06:14 PM: Message edited by: Xanta Claws ]</font>

Page 7 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast